please click here

4 November 2015

Buat Duit Dengan Tupperware

Kenapa ramai sangat suka jadi ahli tupperware?
Bukan setakat boleh beli tupperware untuk kegunaan diri sendiri, tapi sebenarnya 
Tupperware boleh membantu anda menjana pendapatan sampingan.
Untuk anda yang masih tercari-cari peluang perniagaan dari rumah atau suri rumah ingin bekerja dan berniaga dari rumah. Jom sertai Rohaya Tupperware. Saya akan guide anda hingga berjaya.

Ok, saya ceritakan bagaimana perjalanan perniaagaan atau berbisnes dengan Tupperware.
Firstly, anda kena pilih upline atau orang atas anda yang betul-betul komited dengan Tupperware.
Jangan pada mula je hangat-hangat tahi ayam, lepas anda join, upline buat tak tau.
So PILIH UPLINE yang betul-betul berkaliber dan boleh membantu dan memberi semangat untuk anda berniaga.

Alhamdulillah sejak saya join tupperware, saya ada ramai MENTOR yang sangat-sangat membantu
dan memberi semangat untuk lebih berjaya. Semuanya rezeki Allah, sikit atau banyak saya tetap bersyukur. Yang penting jangan putus asa dipermulaan. Usaha, tidak putus asa dan tawakal.
Pada semua downline saya, alhamdulillah saya berjaya membantu samada secara offline dan online.Apa yang saya harapkan dari downline saya, rajin-rajin bertanya dan keep contact supaya matlamat kita untuk menjana pendapat keluarga SUCCESS!

Lepas je anda berjaya mendaftar sebagai ahli Tupperware, bermakna ini langkah ke2 anda selepas memilih upline yang betul. Walaubagaimanapun, anda perlu mengaktifkan keahlian anda dengan pembelian sebanyak RM160 dalam masa 22 hari selepas pendaftaran.

Setelah anda mengaktifkan keahlian bermakna anda sudah berada di level Consultant Tupperware. 
Di level ini anda layak menerima diskaun 25% dari setiap pembelian barangan tuppeware. Bermakna anda akan untung 25% dari jualan Tupperware kepada rakan-rakan. 

=======================
Step3 : Level Senior Consultant
=======================


Komisyen bagi senior consultant adalah sebanyak 3% hasil total downline sales.
saya bagi contoh. Downline A telah membuat sale bulanan sebanyak RM1000 dan downline B sebanyak RM3000. Jadi komisyen yang akan anda terima adalah

Komisyen= total sale downline (harga runcit) x 75% x 3%
= (RM3000+RM1000) x 75% x 3%
= RM90.00

ini hanya lah komisyen. belum lagi untung yang anda sendiri yang menjual dengan harga runcit kepada kawan-kawan.


===============
STEP 4: DIRECTOR
===============


Tahap ni memang semua orang sangat-sangat impikan. Tapi untuk menjadi director anda akan ditest sedikit. Ini yang dipanggil DIQ. Apa itu DIQ tu? DIQ adalah Director In Qualification.

Director In Qualification.
1. Syarat perlu dipenuhi dalam masa 2 bulan atau kurang dari 2 bulan
2. Mendapat minimum 6 orang downline di garisan GEN 1
3. Mendapat minimum 15 orang downline dari jumlah GEN 1 +GEN 2 + GEN3
4. Jumlah pembelian (harga runcit) mencapat RM14,000 atau lebih.

Jadi bila anda dah past test 4 syarat di atas anda layak untuk jadi Director.


Keistimewa Director
Untuk suri rumah, penjawat awam, pelajar universiti yang ingin mencari peluang perniagaan dan menjana duit sampingan. Dah tentu anda ingin menjadi Director kan?
Istimewanya sangat-sangat level Director ni anda akan mendapat 4% daripada total dowline sale. Lagi ramai downline anda, lagi banyak yang akan anda dapat. Jadi, untuk dapat ramai downline tu kena la buat promotion dan freegift for new member yang akan register. Barulah ramai orang tertarik  nak jadi ahli kan?

Jom kita tengok apa beza director dan consultant dalam tupperware


Best kan? siap ada percutian ke luar negara. Dapat kereta honda lagi dari tupperware. Belum campur cash money lagi tu.

Amacam? berminat tak nak join?
Jom sms/whatsapp/pm saya Rohaya Tupperware 016-5571691

saya sedia membantu anda.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL MENARIK